Ο πελάτης δύναται, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας να ακυρώσει μία παραγγελία που έδωσε με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο "Σε επεξεργασία" ή "Σε εξέλιξη"). 

Ο πελάτης δύναται, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των αγαθών σε αυτόν (ή την παράδοση σε μεταφορέα που επέλεξε ο πελάτης διαφορετικό από αυτόν που προσέφερε η επιχείρηση), να επιστρέψει ένα ή περισσότερα απο τα προϊόντα που παράγγειλε.

Η επιχείρηση στην περίπτωση αυτή θα επιστρέψει, εντός 14 ημερών απο την παραλαβή, στον πελάτη την αξία των προϊόντων που επεστράφησαν με πίστωση στον λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας του ή μέσω PayPal ή με κατάθεση σε λογαριασμό του στις τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ και ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν θα χρεωθούν έξοδα για την επιστροφή χρημάτων. Σημειώνουμε οτι δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής και αντικαταβολής και επίσης οτι αν επιλεχθεί διαφορετική τράπεζα απο τις προαναφερθείσες, η διατραπεζική συναλλαγή θα χρεωθεί στον πελάτη. 

Απο τη στιγμή που θα επιλέξει να επιστραφούν τα αγαθά ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση μέσω τηλεφώνου στο +302226052462 ή e-mail στο info@ramiotisart.gr και να επιστρέψει με courrier της επιλογής του και με δικά του έξοδα τα αγαθά στην επιχείρηση, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε την επιθυμία του, αλλιώς δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή.

Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Με απλά λόγια, το αγαθό πρέπει να είναι σε κατάσταση τέτοια η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή του, επομένως μπορείτε να δοκιμάσετε το αγαθό, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσετε. Οι ετικέτες του προιόντος δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο. Δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί κομμάτια απο το μπρασελέ για την προσαρμογή στον καρπό του χρήστη ή ούτε να έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση πχ αυξομείωση μεγέθους σε δαχτυλίδι. Ενδεικτικά, αν αγοράσατε ένα ρολόι, μπορείτε να το δοκιμάσετε στο σπίτι, αλλά όχι να το φορέσετε έξω. Το επιστρεφόμενο αγαθό θα πρέπει, επιπλέον, να είναι όπως ακριβώς πριν την πώληση του με το καρτελάκι του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Η επιχείρηση δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά και τα ελέγξει, και να αρνηθεί την επιστροφή εάν διαπιστώσει οποιαδήποτε φθορά ή μετατροπή του αντικειμένου. Ο χρήστης δύναται να επιστρέψει ο ίδιος το αγαθό στην έδρα της επιχείρησης ή σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της. Αγαθό το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. 

Εναλλακτικά, ο πελάτης δικαιούται, εντός της αυτής ως άνω προθεσμίας (14 ημέρες από την παράδοση κλπ), να αντικαταστήσει οποιοδήποτε αγαθό της παραγγελίας με άλλο αγαθό, στην ίδια ως άνω κατάσταση. Για την αποστολή του νέου αγαθού ισχύει η πολιτική αποστολών της εταιρείας

Τα παραπάνω ισχύουν για παραγγελίες που έχουν δοθεί μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μέσω τηλεφώνου. Για αγορές που πραγματοποιείτε μέσω του δικτύου των καταστημάτων μας έχετε δυνατότητα αντικατάστασης μόνο με άλλο προϊόν και όχι επιστροφής χρημάτων.

Τα δικαιώματα ακύρωσης, υπαναχώρησης ή αντικατάστασης δεν πρέπει να συγχέονται με την περίπτωση ελαττωματικών αγαθών, καθώς αυτά καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους και υπεύθυνες για την αντικατάσταση τους είναι οι επίσημες αντιπροσωπείες των μαρκών.

Σας ενημερώνουμε ότι η επιχείρηση ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την μεταφορά και παραλαβή προς επισκευή προϊόντων προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες μας.

Για custom/ειδικές παραγγελίες δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.